.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرونده کشف جسد مرد میانسال در انباری خانه‌اش پس از 10 روز با پیدا شدن ردپای خواهرزنش و مردی موادفروش، وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات شد. ردپای زن معتاد در قتل شوهر خواهرش
پرونده کشف جسد مرد میانسال در انباری خانه‌اش پس از 10 روز با پیدا شدن ردپای خواهرزنش و مردی موادفروش، وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات شد.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد. شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد.(ادامه)
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند. آیا سرما می‌تواند علتی برای کلیه درد باشد؟
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند.(ادامه)
راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و دوست صمیمی مقتول برملا شد. با زن دوستم نقشه قتل همسرش را کشیدیم
راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و دوست صمیمی مقتول برملا شد.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد. وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند. حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند.(ادامه)
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص دلایل عدم واریز سود سهام برای برخی مشمولان نکاتی را مطرح کرد. سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نخواهد شد؟
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص دلایل عدم واریز سود سهام برای برخی مشمولان نکاتی را مطرح کرد.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
زوج جوان برای آنکه پدرخانواده شاهد ازدواج تنها فرزندش باشد، آئین عقد خود را در زندان قزلحصار برگزار کردند. ازدواج یک زوج در زندان قزلحصار +عکس
زوج جوان برای آنکه پدرخانواده شاهد ازدواج تنها فرزندش باشد، آئین عقد خود را در زندان قزلحصار برگزار کردند.(ادامه)
مردی ۴ سال پس از قتل همسرش به دست یک راننده تاکسی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد قاتل همدست داشته و اگر همدستش را معرفی کند ،اولیای دم او را می‌بخشند. شرط فرزندان مقتول برای بخشیدن قاتل مادرشان
مردی ۴ سال پس از قتل همسرش به دست یک راننده تاکسی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد قاتل همدست داشته و اگر همدستش را معرفی کند ،اولیای دم او را می‌بخشند.(ادامه)
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: درج شماره شبای نادرست و حساب بانکی مشترک از جمله دلایل عدم واریز سود سهام عدالت برای افراد است. سود سهام عدالت به شش دلیل برای افراد واریز نمی‌شود
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: درج شماره شبای نادرست و حساب بانکی مشترک از جمله دلایل عدم واریز سود سهام عدالت برای افراد است.(ادامه)
اعضای باند قداره بندهای پارک ملت مشهد که نام خود را باند «هراس» گذاشته بودند در حالی زیر چکمه‌های قانون قرار گرفتند که با انتشار قمه کشی‌های خونبار خود در فضای مجازی، اقدام به وحشت آفرینی می‌کردند. پایان «هراس» در پارک ملت مشهد+ عکس
اعضای باند قداره بندهای پارک ملت مشهد که نام خود را باند «هراس» گذاشته بودند در حالی زیر چکمه‌های قانون قرار گرفتند که با انتشار قمه کشی‌های خونبار خود در فضای مجازی، اقدام به وحشت آفرینی می‌کردند.(ادامه)
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود». دستاورد‌های شهید «فخری‌زاده» که از آن بی خبرید
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود».(ادامه)
مرد جوان وقتی از سرکار به خانه برگشت و همسرش با یک لیوان شربت به استقبال او رفت نمی‌دانست چه فرجام شومی در انتظارش است. قتل شوهر با یک لیوان شربت سمی / ردپای یک مرد غریبه در جنایت
مرد جوان وقتی از سرکار به خانه برگشت و همسرش با یک لیوان شربت به استقبال او رفت نمی‌دانست چه فرجام شومی در انتظارش است.(ادامه)
زن میانسال که با همدستی دوست اینترنتی‌اش پس از ریختن دارو در دمنوش شوهرش او را به قتل رسانده بود، بعد از دو سال به جنایتش اعتراف کرد. اعتراف به قتل شوهر با دمنوش‌های مرگبار
زن میانسال که با همدستی دوست اینترنتی‌اش پس از ریختن دارو در دمنوش شوهرش او را به قتل رسانده بود، بعد از دو سال به جنایتش اعتراف کرد.(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
کارگردان و تهیه‌کننده سینما که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و به بهانه دور کردن شیاطین از روح دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با شکایت سه دختر نوجوان بزودی محاکمه خواهد شد. دام شیطانی آقای کارگردان برای دختران
کارگردان و تهیه‌کننده سینما که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و به بهانه دور کردن شیاطین از روح دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با شکایت سه دختر نوجوان بزودی محاکمه خواهد شد.(ادامه)
علی شکی بازخوانی ارزش های دفاع مقدس(يادداشت)
علی شکی(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید. راز عکس شهید آرمان بر دست زائران خارجی چه بود؟
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید.(ادامه)
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟! برای تلویزیون، شهبازی را انتخاب کنید؛ رشیدپور فتنه گر را راه ندهید
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟!(ادامه)
رونمایی ستاره پرسپولیس از پیراهن تاریخی+عکس
ستاره درخشان دهه ۷۰ پرسپولیس عکسی خاطره انگیز منتشر کرد(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.